niedziela, 13 października 2013

Prolog




Wiesz dobrze, że i tak cię znajdę. 

Wiesz, że gdziekolwiek się ukryjesz, ja zawsze będę wiedział, gdzie.

Wiesz, że kogokolwiek pokochasz zabiję. 

Bo jesteś moja.

Moja i tylko moja.

Nikt nie ma prawa na ciebie spojrzeć.

Nikt nie ma prawa cię dotknąć.

Nikt nie ma prawa powiedzieć o tobie w sposób inny, niż przyjacielski.

Nigdy się ode mnie nie uwolnisz.

Nawet, jeśli bardzo byś chciała.

Bo ja jestem twoim koszmarem.

Ale tylko ja potrafię utrzymać cię bezpieczną.

***

witajcie skarby 
a więc postanowiłam w końcu odrzucić na bok pomazane kartki i w końcu zacząć publikować moje bazgroły.
mam nadzieję, że bez względu na to, jak złe one są to będziecie mnie wspierać ♡
no i chciałam się ogólnie rzecz biorąc przywitać ❤

jak wrażenia po prologu?
no i zapraszam was do komentowania i do zakładki 'zwiastun' ♡
komentarz to motywacja dla autora ♡

9 komentarzy:

  1. czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow! Jakie bazgroły! Co ty gadasz! To naprawdę dobre :o ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. intrygujące czekam na 1 rozdzia~Smiley ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie sie zaczyna . Bd na pewno czytać . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;p Fajnie się zaczyna to opowiadanie... So keep going xd pozdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całą pewnością będę czytać ! Możesz mnie informować?

    @Anne_195

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne.Mam nadzieje(właściwie to błagam cię o to) ,żeby rozdziały były długie.Widać ,że masz talent do pisania.Na pewno będę czytać.Czekam niecierpliwie.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuperr to .Masz talent widać to odrazu.
    + Chciałam zaprosić na mojego bloga.Wiem ,że napewno jest o wiele gorszy od Twojego,ale byłoby mi miło przeczytać jakiś komentarz lub opinie http://thesecretlove-ourstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń